Plum's Baking Studio

Sunday, November 27, 2005

綠寶芒果Mousse蛋糕
















雖然發記已經過咗生日, 但係作為好同事兼老友, 佢出到聲話要我整個比佢食, 當然唔會托手踭啦, 本來佢Order嘅係Tiramisu, 但係因為無買到Mascarpone Cheese, 所以就整咗呢個簡單嘅芒果Mousse蛋糕, 又因為唔記得買檸檬, 但係見屋企有盒綠寶橙汁, 就即時用咗佢嚟做"愛的替身", 好彩食落都 ok啫!

Friday, November 25, 2005

串串金菊夢
















母親大人牛一, 特別為佢做咗呢個用青蘋果茸同埋甘菊花茶做嘅Mousse蛋糕, 聽講甘菊係有寧神及舒緩嘅作用, 用料夠晒健康, 所以呢個蛋糕, 大人細佬都啱食, 我D屋企人個個都話好食, 不過我最唔滿意係D花花唧得唔夠靚! 算啦, 唯有下次再唧好D啦!

Saturday, November 19, 2005

Pizza Bread & Walnut Raisin Bread
















Pizza包包, 見到都流晒口水啦!
















主角終於出場啦, 佢就係合桃提子包, 好香呀!

Saturday, November 12, 2005

片片秋葉情
















用真樹葉嚟做朱古力模, 我都係第一次試咋, 感覺好natural, 好似真嘅一樣! 比起上次嗰個戀戀醉薔薇, 呢個味道較為清新, 食多一件都唔怕漏!

Saturday, November 05, 2005

第二次整嘅芝士果籃蛋糕
















今次同3個包友一齊合作整呢個芝士果籃蛋糕真係無得彈, 簡直係美貌與智慧並重, 無論係3/7面, 定係正面都一樣靚靚, wow!

Friday, November 04, 2005

戀戀醉薔薇
















阿Mill個女生日, 上次應承咗佢送一個粉紅色嘅蛋糕比佢, 所以呢個用玫瑰花蛋白Mousse+士多啤梨奶凍做嘅蛋糕就啱晒啦! 不過最初我都有d擔心玫瑰花嘅香味太濃, 小朋友會唔係咁鍾意食嗰陣味, 點知個老積鬼話佢覺得玫瑰花配士多啤梨好特別而且仲好好味添, 真係頂佢唔順!

Wednesday, November 02, 2005

包山包海
















嘩! 做乜咁多人嘅, 呀~sorry, 係咁多包至啱, 簡直係"包山包海"呀, 之所以有咁嘅場面, 全賴有我地蛙蛙會會長帶領之下與及一眾會員嘅努力, 先能夠做出既美味又靚仔嘅包包, 所以我地特別舉辦咗一個選舉, 就係"2005年度我最喜愛的包包"競選, 最後經過一輪激烈嘅比賽之後, 終於選出咗全場總冠軍, 登登登凳~就係7號嘅"朱大腸"啦!
















Hi, 大家好, 我係7號"朱大腸", 請各位多多指教!