Plum's Baking Studio

Saturday, October 28, 2006

薑汁蛋撻






























用了阿堅嘅食譜, 自己加入了少許薑汁, 就成為了這個薑汁蛋撻啦, 但還是不夠薑味, 下次再整時要加多一點才可以, 而糖也可減少一點, 那就不怕吃多一點!!

Monday, October 23, 2006

花花世界
















因為時間實在太緊迫, 所以臨出門口前忘記留下殘影, 到了party現場才求其拍了一張, 整這個蛋糕用了很多時間, 而且過程中出現很多意外, 老實說自己也有點失望, 還幸主人家沒有半點嫌棄!! 在此再一次向這位朋友說一聲"生日happy"!!

Sunday, October 15, 2006

日式芝士蛋糕
















出爐啦!千祈唔好變皺皮呀婆呀!>_<
















好彩姐, 個面好平滑, 一D皺皮都無!!
















成個食鬼咁, 真有趣!!

用咗幾個配方混合而成嘅呢個食譜好掂呀, 好食之餘, 連外觀都一樣ok, 本來好担心出爐後個面會變皺, 好彩最後無事, 熱食嘅時候好香芝士味, 質地好綿密, 入口即溶, 而雪凍嚟食就好滑, 有口感, 但又唔會太漏, 總之一句講晒就係正啦! 所以下次再整要一次過整幾個至得啦, 如果唔係就肯定唔夠喉lu!!

Comment內附食譜

Wednesday, October 11, 2006

極品和牛
















阿拉斯加長腳蟹大戰極品和牛, 唔~真係好好味呀!!
















嫌仲未夠喉呀? 不如嚟多個round呀!

一早約定家姐一家三口同姐夫慶祝生日, 經過一輪商議後決定去剛旋風抵達本港, 出名好味嘅Lawry's the prime rib度食, 點知打去訂位時, 佢地話D Booking已經去到下個月尾, 嘩, 駛唔駛咁誇呀, 無計啦, 佢D牛扒咁出名, 實有好多人慕名而來啦, 所以我地唯有退而求其次, 決定去幫襯另一間任食和牛Buffet嘅牛扒專門店Mr. Steak, 原本諗住未必Book到位, 點知又好好彩地比我地book到, 做得成牛魔皇, 就緊係要勁擦一頓啦! 其實果度每日都有一款指定+一款每日都有嘅牛類任食, 而今日嘅配搭就係極品和牛&澳洲安格斯牛扒, 兩款都各有特式, 本人則較為喜歡和牛嘅口味, 肉質鮮嫩有口感, 但稍嫌多筋, 另外用Rosemarry焗製嘅阿拉斯加長腳蟹都是一個不錯嘅選擇, 其他食物還有壽司魚生類, 蠔類, 多款中西美食以及多款甜品, 以每位只收$269的價錢來說已算超值, 大家可不妨一試!:p

Sunday, October 08, 2006

芝士棒





















見悶悶地無咩野做咪睇吓有咩材料响雪櫃, 才發現有一包芝士就嚟過期, 所以立即開"爐"作法, 諗住一次過用晒佢唔好咁浪費, 雖然呢款包包(嚴格嚟講唔算係, 似係餅乾類多D)唔係咁難整, 之但係為咗能令佢乾爽脆身D, 就要焗兩次至做到呢種效果, 而事實亦證明係真嘅, 因為我將第一次焗完嘅棒棒抽起部份再焗, 一日後再同無番焗果D比較, 發覺有番焗果D係脆卜卜好多, 所以話功夫一步也不能少, 對於我來說, 實在是至理名言!!

Wednesday, October 04, 2006

終於成功啦!
















只用了10個大洋換回來的有型木模!!
















與正牌義美相比已有9成相似, 以後想吃時也可自家做,不求人了!!

本來想著再用那個有問題木模再試焗一次我的失敗之作"義美蜂蜜蛋糕", 但剛巧給我在吉之島10元店碰見一個同類型的木模但size較小的, 心想只用10元的價錢那麼便宜, 一試無妨, 誰知一試就掂, 早知如此就不用浪費之前那100大元買回來但用不到的那個"貴"模, 所以有時平野不一定等如不好!!