Plum's Baking Studio

Friday, October 21, 2005

BBQ同樂日












上個禮拜六同同事响天水圍嘅"有义用"BBQ, 我拎咗呢個有朱古力圍邊嘅黑森林蛋糕入去, 由太子坐巴士入去天水圍再轉的士要成1個幾鐘, 一路坐車就一路驚個圍邊會溶同埋會裂, 所以全程冇瞓過係咁拎實個蛋糕, 好鬼攰呀, 好彩最後都順利到達目的地! Thanks god!

P.S.我成日都叫錯"有义用"做"冇义用"(^O^), 我真係冇义用呀, 咁都叫錯!

3 Comments:

At 3:13 pm, Anonymous Anonymous said...

這個我都有試過,味道不錯,因為我最喜歡朱古力!而且,外面片朱古力好大塊,好特別及有趣,可以係一個賣點!

 
At 5:13 pm, Blogger 布冧仔 said...

多謝晒, 成為$139呀!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 

Post a Comment

<< Home