Plum's Baking Studio

Saturday, October 22, 2005

法式香草蕃茄芝士飽(湯種)
















隻智慧牙痛咗幾日, 個人無晒心機, 醫生話要等隻牙消咗炎同無腫至剝得, 要成1,500蚊嫁, 骨隙都赤埋, 仟五蚊夠我買好多整餅嘅材料啦! 本來呢幾日都好想整包, 但係因為要開O.T.嘅原故, 所以無整到, 始終都要等到今晚 Happy Friday至有時間整, 都好嘅, 事關我焗完D麵包都成12點幾啦, 沖完個涼成點鐘, 好鬼夜 lu, 所以我依家眼瞓到燶, 好彩聽日唔駛返工啫, 好開心我嘅第一個湯種面包終於出世lu, 原本湯種面包係唔難整嘅, 不過我响整嘅時候又唔小心咁落多咗蛋嘅分量以至面團太濕, 所以攪咗兩個鐘至做第一次發酵, 真烏龍! 好彩焗咗出嚟都好軟熟! 好啦! 要瞓啦, 如果唔係虛火上升, 隻牙仲痛多幾錢重添!
P.S.特別鳴謝蛙蛙會長及其他會員嘅協助同鼓勵!


5 Comments:

At 7:57 am, Blogger 井底蛙 said...

布冧仔好叻呀,你的努力終於有成果,可以吃到新鮮出焗自己親手做的麵包,個份滿足感係二三大元買唔到,小小失手,就會成為下次做出完美的動力,你要加油呀,我地會全力支持你:)
有隻小動物坐左井底等足成晚,可惜都係無新鮮包包食 :(

 
At 3:24 pm, Blogger 布冧仔 said...

Sorry呀會長!要你等咗成晚真係唔好意思, 至多下次整得好d再請你食啦:)

 
At 10:15 am, Blogger 井底蛙 said...

講得出,就要做得到,唔係唔支持你架:) 祝你個個飽升,飽業進步啦.

 
At 4:15 pm, Anonymous Anonymous said...

我很like你的包啊!why你可以做得so success?!可不可以提供recipe啊?thank you...好美...一定很美味吧?^^

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 

Post a Comment

<< Home