Plum's Baking Studio

Wednesday, July 19, 2006

生日禮物圖檻



















呢D全部都係我今年收到嘅生日禮物, 好開心呀, 份份好都好鐘意, 睇得出買禮物嘅人係花咗唔小心思, 有我最鐘意嘅大鼻同埋鋼牙相簿+T Shirt, 一對星型狀嘅鑽石耳環, 仲有就係我嘅新拍擋萬能攪拌器啦, 淨係睇相都已經開心死啦, 所以我要响度再同佢地講聲多謝至得!! 多謝晒呀各位!! ( ^0^)

4 Comments:

At 5:42 pm, Blogger 八掛妹 said...

我最欣賞都係你个新partner

 
At 1:23 pm, Blogger 布冧仔 said...

咁就梗係啦!!不過要响上海街自己搬番嚟都幾係野!!:p

 
At 11:16 pm, Blogger 八掛妹 said...

下?吾係掛!不過吾緊要啦,姐夫送得比你就吾會捨得你自己搬ge,姐夫真係好,又出錢,又出力....你真係要好好對佢啦!

 
At 9:14 am, Blogger 布冧仔 said...

sorry, 係我自己攞架手推車拖番嚟咋,仲要大汗搭細汗好似顛婆咁呀>o<

 

Post a Comment

<< Home