Plum's Baking Studio

Thursday, December 22, 2005

Chocolate Mousse Cake
















有個舊同學生日, 响呢度再同佢講聲生日快樂, 佢話好想試吓我整嘅蛋糕, 所以Order咗個Chocolate Mousse Cake, 佢試過之後不停讚好, 仲拍心口話如果第日我開舖就免費同我設計間舖頭嘅裝修添, 不過條件係以後要整多D好味嘅Cake比佢食, 我就緊係OK啦, 難得又有多一隻白老鼠幫我做實驗, 緊係無任歡迎! 其實今次整呢個蛋糕我唔係好滿意出嚟嘅效果, 事關我响甩模時唔小心跣一跣手high到則邊有少少扁咗, 又因為唔夠朱古力, 所以D朱古力圍邊又整得唔夠密同唔夠靚, 所以好唔開心, 好彩D味道都OK姐, 如果唔係就喊都無謂lu!

5 Comments:

At 2:20 pm, Blogger 八掛妹 said...

when to teach me ar? I want to learn the edge of the cake

 
At 4:15 pm, Blogger 布冧仔 said...

Anytime la, when will u have off day?

 
At 11:05 pm, Blogger 井底蛙 said...

已經整得好靚啦, 我又想學呀 :)

 
At 10:23 am, Blogger 布冧仔 said...

好呀, 下次一齊整呀!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

 

Post a Comment

<< Home