Plum's Baking Studio

Friday, November 04, 2005

戀戀醉薔薇
















阿Mill個女生日, 上次應承咗佢送一個粉紅色嘅蛋糕比佢, 所以呢個用玫瑰花蛋白Mousse+士多啤梨奶凍做嘅蛋糕就啱晒啦! 不過最初我都有d擔心玫瑰花嘅香味太濃, 小朋友會唔係咁鍾意食嗰陣味, 點知個老積鬼話佢覺得玫瑰花配士多啤梨好特別而且仲好好味添, 真係頂佢唔順!

15 Comments:

At 11:45 pm, Blogger 八掛妹 said...

嘩!好特別呀,不過張相暗了少少, 睇得吾係太清楚。個cake你有無份食?味道如何?你整d cake愈黎愈有師父級水準.記得收我為徒呀^_^

 
At 12:24 am, Blogger 井底蛙 said...

我又想學呀, 冧冧老師, 八掛班長...

 
At 9:58 am, Anonymous Anonymous said...

嘩........好靚好特別呀!!!玫瑰花mousse呀!!!我又想學呀!!!我又要做冧冧老師既徒弟!!!八掛班長,蛙蛙師兄,你地好!!!冧冧老師你好!!

 
At 12:50 pm, Anonymous Anonymous said...

「戀戀醉薔薇」,淨係聽個名都冧死啦!
妹妹仔真係有福呀!
幾時得閒整返個過我地嘆下呀?

 
At 5:51 pm, Blogger 布冧仔 said...

車人,你呢輪有冇修練吓呀,你話整比男友仔嘅蛋糕整好未呀?駛唔駛我地呢班"蛙"鬼幫你手呀!

 
At 5:53 pm, Blogger 布冧仔 said...

雞蛋仔,你要食嘅話,隨時都可以啦,不過係你自己整喎!

 
At 9:41 am, Anonymous Anonymous said...

嘩....原來呢個蛋糕叫"戀戀醉薔"個名好靚呀!!!可以send個食譜俾我嗎??
冧冧老師,呢排我要偷懶一下呢,因為有d更緊要既野做,唔可以整餅餅,至於男朋友既蛋糕係我呢個月唯一可以整既蛋糕,我都擔心緊耐無整,到時整得唔好!!!>.<

 
At 9:52 am, Anonymous Anonymous said...

死野o丫!

 
At 4:06 pm, Anonymous Anonymous said...

WoW!!好cutie呀!做比男友食實冧死佢,可以話個食譜比我知嗎?thz!!:)

 
At 4:46 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔,我發覺你這裡有我想要的做戀戀醉薔薇,唔該你可不可以告訴我這食譜呀?thank you^_^

 
At 7:36 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔,could you help me?thz a lot

 
At 10:06 pm, Anonymous Anonymous said...

可以嗎??

 
At 12:57 pm, Blogger 布冧仔 said...

mimura,唔好意思呀, 個recipe我暫時唔比得你住,因為個課程仲未完, 所以要遲D至得,你一係去cakenjoy度報名學囉,事關呢個蛋糕唔係有recipe就會整得好嫁, 當中有D竅門係要親自去學至做得好, 所以你不妨考慮吓呀!千萬個唔好意思!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 
At 3:55 pm, Anonymous Anonymous said...

小!!!!!!!!

 

Post a Comment

<< Home