Plum's Baking Studio

Wednesday, November 02, 2005

包山包海
















嘩! 做乜咁多人嘅, 呀~sorry, 係咁多包至啱, 簡直係"包山包海"呀, 之所以有咁嘅場面, 全賴有我地蛙蛙會會長帶領之下與及一眾會員嘅努力, 先能夠做出既美味又靚仔嘅包包, 所以我地特別舉辦咗一個選舉, 就係"2005年度我最喜愛的包包"競選, 最後經過一輪激烈嘅比賽之後, 終於選出咗全場總冠軍, 登登登凳~就係7號嘅"朱大腸"啦!
















Hi, 大家好, 我係7號"朱大腸", 請各位多多指教!

4 Comments:

At 4:35 am, Blogger 八掛妹 said...

畏...乜得獎者吾係8號(代表我)ge肥豬腸丫? 吾知係米自己整, 真係特別好味 ^_^

 
At 11:38 am, Blogger 井底蛙 said...

七號同八號都係做馬, 我九號先至係做包o架, 真正冠軍係九號茄芝包.

 
At 9:59 pm, Blogger 布冧仔 said...

好呀, 無問題, 不過你都要介紹你嗰d得獎佳麗比我識喎!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 

Post a Comment

<< Home