Plum's Baking Studio

Tuesday, October 25, 2005

吞拿魚丹麥酥
















折磨咗我幾日嘅智慧牙終於生咗出嚟, 無頂住D牙肉, 舒服晒, 睇嚟可以暫時唔駛剝住, 好野, 心情好自然要整包賀一賀佢! 所以我整咗我嘅至愛"吞拿魚丹麥酥"啦, 焗完出嚟都幾靚仔"厄"到吓人, 不過食落口就覺得唔夠酥脆兼漏得滯, 唔知係唔係焗得唔夠耐呢, 希望下次再整好D啦!

P.S. Zman話D造型好似手指咁喎, 唔係呱, 得4隻手指咁嚇人?

4 Comments:

At 8:53 am, Blogger 井底蛙 said...

丹麥酥個酥皮係自己整架,要整好耐架,你好有心機,個包包好靚仔呀,我個包包你放左邊到,幾時比我試試呀?

 
At 11:58 am, Blogger 八掛妹 said...

可能吞拿魚比較漏先有咁ge 感覺。 你ge智 終於生咗出嚟, 咁米好囉,可以有返心情食野lu ^_^

 
At 3:03 pm, Anonymous Anonymous said...

我鍾意個吞拿魚丹麥酥,個賣相不錯,有機會整d嚟試試,少少得啦,好似好漏!

 
At 5:11 pm, Blogger 布冧仔 said...

係呀, 好漏嫁, 食太多好易肥! 見你咁賞面, 下次整d比你試啦!

 

Post a Comment

<< Home