Plum's Baking Studio

Thursday, October 27, 2005

青檸寶石Mousse Cake
















今日下晏白髮魔女(我阿媽)突然失驚無神打比我話牛丸頭(我老竇)入咗醫院, 嚇到我鼻哥窿冇肉, 好彩白髮魔女仲好鎮定咁同我講話老竇入院係因為血壓太高, 所以要留院檢查, 唉~担心死我啦! 一日最衰就係我老竇成日唔戒口乜都放入口, 聽我阿媽講佢中秋節時D月餅一個一個咁食, 咪卒之攪到咁囉, 所以以後我都唔敢整咁多蛋糕過佢食啦, 一於叫佢改行食斎啦! 本來呢個青檸寶石Mousse Cake係整比佢食嫁, 諗住酸酸地唔會太漏, 但係依家唯有留番比家姐同埋兒甥女食啦!

4 Comments:

At 12:57 am, Blogger 八掛妹 said...

不如我黎食丫 ^_^ 如果吾得就比個recipe我等我自己整喇

 
At 10:45 am, Blogger 井底蛙 said...

隻蝴蝶好靚呀,用什麼整架?

 
At 5:09 pm, Blogger 布冧仔 said...

會長, 個蝴蝶咪係用你教我嘅方法做嫁, 係用朱古力做嘅!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

 

Post a Comment

<< Home