Plum's Baking Studio

Sunday, October 30, 2005

Banana Pound Cake
















男朋友話佢D同事想試吓我整嘅蛋糕, 所以我就整咗呢個既簡單且好味嘅香蕉牛油磅蛋糕啦! 焗嗰陣時D香蕉味出晒嚟, 好鬼香, 成屋都係, 原本諗住一兜整比自己D同事仔食嘅, 點知最後自己忍唔住食咗, 最衰唔夠材料啦, 如果唔係我應該整多兩兜, 無計啦, 唯有下次再整過! 不過個蛋糕我落少咗牛油(因為唔夠)同埋因為無自發粉, 所以落咗麵粉+發粉(都係落少咗), 攪到焗完出嚟唔夠漲仆仆添! 激死!

6 Comments:

At 1:53 pm, Blogger 八掛妹 said...

你跟邊個recipe? 可以send比我嗎?

 
At 2:57 pm, Blogger 井底蛙 said...

我有要recipe,我都好鐘意食o架.

 
At 5:09 pm, Blogger 布冧仔 said...

咪跟雞蛋仔同埋Elsa嗰個食譜囉!^o^

 
At 8:10 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔,

係Elsa來到這裡串門子呢!你家的旦糕也好靚!

 
At 12:08 am, Blogger 布冧仔 said...

ballzi, 多謝你嘅讚賞, 你同Elsa整嘅包包仲靚啦, 希望我都可以整得好似你地d包包咁正就好啦!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 

Post a Comment

<< Home