Plum's Baking Studio

Thursday, December 01, 2005

My Honey's Birthday
















今日係我Honey嘅Birthday, 同佢睇咗場戲跟住去咗食飯慶祝, 為咗比個Suprise佢, 禽晚漏夜整咗個Strawberry Cheese Cake諗住今日送比佢, 又因為佢一早買咗戲飛, 諗住睇完戲至食飯, 所以我唯有趕頭趕命咁, 一放工就返咗屋企拎個蛋糕去間餐廳度放底先至去join佢睇戲, 好彩過程都很順利, 初頭我仲玩佢話我整比佢嘅蛋糕失敗咗, 所以今晚無生日蛋糕幫佢慶祝, 但係後來佢見到個蛋糕就好Suprise同埋好開心, 仲話整得好靚添, 攪到我都開心埋一份!

6 Comments:

At 10:17 am, Anonymous Anonymous said...

嘩嘩嘩........
終於都睇到冧冧用十成功力整既蛋糕la
(送俾honey都應該係用十成功力la掛)
靚到丫.....
又唔教我.......又唔俾食譜我
嬲你架

 
At 10:30 am, Blogger 布冧仔 said...

你嬲我? 下次有聚會唔預你呀啦, 阿妹!

 
At 9:22 pm, Blogger 八掛妹 said...

真係好掂ar, 個面d花點整ga? 比我係你honey我都開心死啦 ^_^

 
At 12:30 pm, Blogger 布冧仔 said...

D花用牙籤挑咋嗎, 好容易嫁咋, 你地都試吓啦!

 
At 12:21 am, Blogger 秋良 said...

從這一件事,我(們)得知一個事實…
有一個懂得弄蛋糕的女朋友是一個快樂的事!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Post a Comment

<< Home