Plum's Baking Studio

Thursday, December 29, 2005

芝士香草麵包
















搓呀搓, 撻呀撻, 全身起動, 搓好之後成身汗, 感覺好舒服, 睇住D包包出爐更加滿足, 原來要有滿足嘅感覺係咁易! 呢次我用咗直接發酵法, 焗出嚟嘅面包都好鬆軟, 我特意留咗一個放過夜, 結果發現個包只係有小小變硬, 都ok可以照食, 好野!! 下次如果唔夠時間但又想整面包嘅話, 就可以用呢個方法啦!!

8 Comments:

At 11:36 pm, Anonymous Anonymous said...

我本人味覺較為弱,希望下次包內加多些配料
例如:香腸,火腿,餐肉等等.

 
At 12:12 am, Blogger 八掛妹 said...

who is ty?

 
At 12:22 pm, Blogger 布冧仔 said...

八八, 佢係我bf呀, 佢同諸事丁一樣係一個超級冇味怪^o^

 
At 12:46 pm, Anonymous Anonymous said...

冧冧,咩係直接法呀?

 
At 4:32 pm, Blogger 布冧仔 said...

carmen,直接法嘅意思係先搓好面團後靜止10至15分鐘, 然後做型, 完成後發酵45分鐘, 之後掃蛋漿, 最後入爐!

 
At 9:26 am, Anonymous Anonymous said...

冧冧,咁發酵既時間咁短會唔會無咁鬆軟呀?同埋唔係會長教我地果隻先叫直接法咩?我俾直接法同間接法搞到一頭霧水!!

 
At 9:34 am, Blogger 布冧仔 said...

carmen,其實本本書寫嘅野都唔同,所以大家一樣叫直接法都有可能有d步驟唔同,總之樣樣都試吓,我呢種直接法焗出嚟嘅面包d組織會比較密,所以較為有頭!

 
At 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

 

Post a Comment

<< Home