Plum's Baking Studio

Sunday, July 23, 2006

Mocha脆脆凍



















响34度嘅氣溫底下做呢個蛋糕裝飾確實有d難度, d朱古力難凝固不特止, 之後仲要冒險拎出街搭成個鐘頭車程至去到目的地, 心諗個蛋糕去到一定面目全非, 好彩Billy醒目, 識得楂車join埋我, 如果唔係後果就不憾設想啦!! 至於個蛋糕係用剩餘有限嘅朱古力做裝飾, 所以圍邊有d一岩一忽嘅感覺, 而且個餅底焗過籠較為乾身咗d, 所以口感一般, 好彩d mousse都 ok, 不過整體嚟講我認為唔合格, 有待改進, 要多d練習至得啦! 其實呢個蛋糕係為咗歡送Jenny返美國而特登整比佢食嘅, 所以整到咁肉酸, 我覺得唔係幾好意思, 希望佢唔好介意啦, 响呢度順便同佢講一聲"一路逆風"啦, 掛住我地嘅時候就上嚟MSN add我地啦!!

3 Comments:

At 5:43 pm, Blogger 八掛妹 said...

可惜我出席吾到 =.=

 
At 1:24 pm, Blogger 布冧仔 said...

你直頭無晒影踪啦!!

 
At 11:13 pm, Blogger 八掛妹 said...

=.=

 

Post a Comment

<< Home