Plum's Baking Studio

Friday, September 22, 2006

麵包課第九堂之芋頭包 & 飛碟包
















點解見唔到D芋頭包同埋飛碟包嘅, 原因係我唔想等到咁夜至放學, 所以咪淨係攞咗呢個磨菇雞包囉, 而呢個包仲要係上一堂整唔成, 今堂補番比我地嫁咋, 不過有得補番都好過冇, 為免再有同類事件發生, 今次呢個雞包唔再落咖哩粉啦, 大家可以放心! 上呢個班上到悶死人啦, 快D完就好啦!!

3 Comments:

At 1:18 am, Anonymous Anonymous said...

A..你係she仔用咩nickname架...好難估呀~~~ :p anyway, 點都好, 一個緣份撞見番~~~
你好勁呀~~~整好多好靚既cake..我先岩岩買焗爐咋!!! >.<

 
At 9:38 am, Blogger 布冧仔 said...

咪都係用呢個nickname囉, 都係叫布冧仔囉!你買咗爐就要整多D好野POST上你個BLOG度比我地睇啦!期待, 期待!!!

 
At 1:48 pm, Anonymous Anonymous said...

冧冧,
10月份我同d朋友包班 - coup kitchen學 cake 呀~ 我 send 咗個 e-mail 比你。
你看看有無興趣一齊去?

 

Post a Comment

<< Home