Plum's Baking Studio

Saturday, September 02, 2006

"餅"林大會

一直以嚟都好想學整月餅, 义燒包同埋壽包, 事關月餅可以用嚟送禮, 义燒包又係我嘅至愛, 壽包又夠得意, 所以今次嘅聚會我舉腳支持! 哈哈!!
















想食咩? 等吓先啦, 事關要等佢回油至好味嫁!!
















大壽包包住D細嘅細壽包响裡面, 好得意呀, 下次有人生日可以多個選擇, 唔駛成日整蛋糕啦!






























我至愛嘅义燒包呀, 一出爐就比我地一人掃走幾隻, 食完都唔覺滯, 事關阿堅沖咗壺靚茶比我地飲, 好正呀!!

P.S. 特別鳴謝兩位主人家嘅熱情款待!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home