Plum's Baking Studio

Wednesday, August 02, 2006

芝士蒜茸包
















上堂時師傅仔"小許"比咗D蒜茸牛油我拎番屋企, 咁我咪攞佢嚟再自己練習整多一次, 睇吓同上堂時整嘅比較吓有咩野唔同, 發覺自己响屋企整嘅都OK好食, 不過整造型就仲係好生手, 真係要多D練習至得囉!

2 Comments:

At 11:20 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔真真勤力呢,包包做得不錯啊~

我係同班同學仔 - 嘉莉呀~

上課時未能一手一腳整成個包,實在有點美中不足。我就無你咁勤力啦,反屋企自己再練習,不過我有既係"食"力喎,有機會你整d包包比我地試下吖,我會食曬佢地架,哈哈~

 
At 9:25 am, Blogger 布冧仔 said...

多謝你咁賞面夠膽話試我整嘅包包,不過唔好食或者食到肚仔痛痛嘅話我就唔包嫁,hehe!
我見到你d cake整得好好呀, 尤其鐘意你個Guava Cheese Cake,唔知幾時有幸可以品賞到呢?

 

Post a Comment

<< Home