Plum's Baking Studio

Sunday, August 06, 2006

以餅會友


















好正嘅法包! 不過要走先所以無我份!

















Dark Chocolate Dome ~ 個橫切面好靚, 層次好分明!

星期日去咗一個餅友屋企學整餅, 去到佢屋企簡直嚇咗一跳, 因為佢間屋直頭係一間studio咁, 任何你嗡得出嘅材料同埋用具佢都有, 可為一應俱全, 而且呢位餅林高手同佢老公都好nice, 教我地整餅之餘仲整埋羊肶我地食, wow...好開心呀! 希望不久嘅將來可以再見!

7 Comments:

At 6:46 pm, Blogger 八掛妹 said...

點只,仲有諸士丁買比你食ge燒賣,魚蛋呀!

 
At 8:57 am, Blogger 布冧仔 said...

係啦係啦!>Q<

 
At 10:46 pm, Blogger 馬.李心心 said...

嘩~好羨慕你地喎!
有野學之餘又有好野食....

遲了一點,祝你新婚快樂~

 
At 9:04 am, Blogger 布冧仔 said...

心心公主, 多謝你嘅祝福, 你唔駛羨慕我地嫁,如果下次有gathering我地預埋你咪得囉!

 
At 2:22 pm, Anonymous Anonymous said...

冧冧:
想請教鋼琴型蛋糕內有mousse,是否用特別鋼琴型模做,還是用方形+圓形組合出來,用紙板鎅成這形狀呢?
Donald

 
At 4:53 pm, Blogger 布冧仔 said...

Donald,鋼琴型狀係先用朱古力做出嚟嘅, 然後先倒mousse入去,其實你有無msn嫁,如果有可以add你慢慢傾!!

 
At 2:43 pm, Anonymous Anonymous said...

冧冧:
多謝指教!上次蛙蛙會長叫我到mail.google.com整個MSN户口,我好out,
唔知這個是嗎?唔係好識攪呀!蠢到死!有新e-mail個電腦又唔識提示,激死喇!
donald.maureen@gmail.com
您可在 http://mail.google.com/
Donald

 

Post a Comment

<< Home