Plum's Baking Studio

Monday, September 25, 2006

大壞蛋事件
















原本諗住用雪柜裡面剩餘嘅8隻雞蛋嚟整"義美"蜂蜜蛋糕, 點知D蛋唔生性, 開8隻有6隻已經壞咗, 可惡呀, 你地呢班正一大壞"蛋"呀, 攪到我整唔到蜂蜜蛋糕, 點算好呢, 最後唯有用果兩隻好蛋整咗呢個海綿蛋糕仔啦, 出爐啦!! 點知丘生走埋嚟講咗句:咦, 隻馬騮仔幾得意喎!! 吓, 唔係呱, 咁都睇唔出果隻係Bear Bear, 唔係呀化??(~o~)

5 Comments:

At 12:33 am, Anonymous Anonymous said...

好得意呀..^^個模係邊到買架..我就離..可以再整蛋糕了!!

 
At 9:13 am, Blogger 布冧仔 said...

好野, 我地嘅米米仔可以重出江湖啦!

 
At 9:14 am, Blogger 布冧仔 said...

個模响上海街買嫁, 你鐘意呀, 下次去開幫你買個囉!

 
At 11:14 pm, Anonymous Anonymous said...

好呀好呀~~d店舖收幾點架,我收工去唔去到架..^^

 
At 9:15 am, Blogger 布冧仔 said...

收7點呀, 我諗你趕唔切啦, 星期六都開嫁, 你會唔會果日放早d嫁?

 

Post a Comment

<< Home