Plum's Baking Studio

Wednesday, October 04, 2006

終於成功啦!
















只用了10個大洋換回來的有型木模!!
















與正牌義美相比已有9成相似, 以後想吃時也可自家做,不求人了!!

本來想著再用那個有問題木模再試焗一次我的失敗之作"義美蜂蜜蛋糕", 但剛巧給我在吉之島10元店碰見一個同類型的木模但size較小的, 心想只用10元的價錢那麼便宜, 一試無妨, 誰知一試就掂, 早知如此就不用浪費之前那100大元買回來但用不到的那個"貴"模, 所以有時平野不一定等如不好!!

8 Comments:

At 9:37 pm, Anonymous Anonymous said...

你靚啊,你是不是在屯門那家買的?唔知仲有冇得買呢?

 
At 1:36 pm, Blogger 布冧仔 said...

不是呀, 我是在銅鑼灣買的, 有幾種size, 如你想買我可幫你買!!

 
At 2:40 pm, Anonymous Anonymous said...

好美味ar! 銅鑼灣有得賣,等我放工行一趙先.

 
At 11:29 pm, Anonymous Anonymous said...

啊原來唔係屯門,我怕麻煩到你,等我試試睇下屯門有冇得賣先,謝謝你先.

 
At 9:23 am, Blogger 布冧仔 said...

ok ok!

 
At 12:17 am, Anonymous Anonymous said...

布霖,我今天和烏龍分別都去左屯門那間看都沒有木模.
Vanlily, 你有買到嗎?

 
At 11:09 am, Blogger 布冧仔 said...

各位, 我昨天已去過銅記那間, 但只剩下兩款小號尺寸的(超小), 我買的那種size已售罄, 他們說暫時也不返貨!-_-"

 
At 1:03 pm, Blogger 小草 said...

我好鍾意食架,你可以教我嗎?有無食譜?

 

Post a Comment

<< Home