Plum's Baking Studio

Sunday, November 05, 2006

熱情到令我發燒的蛋糕
















不知是天氣轉變還是自己身體潺弱的關係, 這陣子一直在病, 就連整餅做包的心情也沒有, 但見一眾包友也興致勃勃地嘗試做這個一至好評的熱情果雪芳蛋糕, 心想自己不如也弄一個, 看看熱情果能否令我的心情好轉起來, 果真是名不虛傳, 焗這蛋糕的時候, 一陣陣果香的味道飄盪空氣中, 令我的嗅覺神經為之一振, 更意想不到的是熱情果的熱情能令我的體溫急升(發燒), 我看它的威力真的不可少觀啊!!

11 Comments:

At 11:27 pm, Anonymous Anonymous said...

成功啦 ^^

 
At 11:27 pm, Anonymous Anonymous said...

成功啦 ^^

 
At 8:50 am, Anonymous Anonymous said...

哎呀..唔舒服仲整野, 休息下啦, 保重身體並快d好番.

 
At 10:15 am, Blogger Shirleyyau said...

布冧仔

明知自己唔舒服仲整個會令人發燒嘅熱情果蛋糕,唔...你果然真係有病喎...^_^

不過近排真係好多人病呀,你都要保重、小心身體呀。

Shirley

 
At 10:39 am, Blogger 布冧仔 said...

多謝你地嘅關心, 我好感動呀, 鍚晒你地, 我會好好休息嫁啦,

 
At 8:55 pm, Anonymous Anonymous said...

你焗得好靚仔呀,好吸引呢~
我也好想試用新鮮熱情果焗蛋糕,
可惜好難買得到=(

 
At 12:15 am, Anonymous Anonymous said...

冧冧,

快d好返,你要健康d呀~ 唔係點樣再約出來 gathering 呀~ 仲好食好野架麻~

唔好學我咁 "k" 呀~

 
At 10:06 am, Blogger 布冧仔 said...

jenzzz, D熱情果我响太子花墟果間"玉樹記"買嫁, 應該仲有得賣, 你試吓去睇睇!!

小堡主, 多謝你咁關心我嘅健康, 我無事嫁啦, 放心啦!!你都係呀, 唔好咁夜瞓啦, 早睡早起精神好呀嗎, hehe!

 
At 12:18 pm, Anonymous Anonymous said...

睇黎呢個靚靚熱情果雪芳蛋糕真係可以發出新奇既魔力喎, 哈哈, 焗得好靚呀, 但唔舒服要休息多d勒

 
At 1:42 pm, Blogger Shirleyyau said...

冧冧

我早日lunch time響太子麗都火鍋鄰近間蔬果鋪買咗$20熱情果,諗住學哋你用黎整蛋糕,但我想問應該點整呢? 係咪擺d果肉出來攪爛取汁,代替原來嘅水份,抑或果肉連汁一齊用呢? 唔知整鬆餅或加古古力粉整得唔得呢?

 
At 1:44 pm, Blogger Shirleyyau said...

係今日lunch time...^_^

 

Post a Comment

<< Home