Plum's Baking Studio

Thursday, November 30, 2006

蝦子餅牛一



















雖然今天是老公的生日, 但是我都無特別準備, 蛋糕沒有整, 就連禮物也沒有買, 原因是這幾天公司有幾個project 要跟, 所以將全副精神也放在工作上, 而另一方面我亦真的找不到合心水的禮物, 以至最後都兩手空空, 故決定請老公吃一頓豐富的晚飯來補償, 最後我們選擇了黃金海岸的香辣屋, 那裡的氣氛還好, 但至於食物的質數則只屬一般, 與淺水灣那間實在差太遠了, 我看應不是同一間, 只是名字相同吧了, 唯有下一次醒目幫襯淺水灣那一間!!

由上而下為:泰式青咖喱雞, 香酥油餅, 印尼什菜沙律, 牛油雞翼, 冬陰公湯(忘記影)

3 Comments:

At 6:50 am, Blogger 八掛妹 said...

吾緊要啦!姐夫會明白你ge!
個日同佢傾電話都feel到佢都好開心, 皆因有你陪佢麻 ^_^

 
At 12:25 pm, Anonymous Anonymous said...

娶到你是他一生中最好禮物啦! 呵呵呵~

補祝他生日快樂, 祝你跟他永遠恩恩愛愛~

 
At 5:08 pm, Blogger 布冧仔 said...

八掛妹, 生日都唔陪佢, 想死咩?

肥妹仔, 多謝你呀, 其實應該係我嫁到佢至係我一生中最好嘅禮物至啱呀:p

Vanlily, 話咁快就返咗嚟啦, 好掛住你呀, 禽日先諗緊你幾時返, 點知今日就出現啦, 真係日頭唔好講人呀, 我都有手信呀?
真係好開心呀, 多謝晒呀, 很期待你嘅東京之旅嘅直擊報告!

 

Post a Comment

<< Home