Plum's Baking Studio

Monday, November 06, 2006

七穀Crossover义燒, 咁都得?
















患上嚴重感冒的我睡了一整天, 終按捺不住, 整包的神經在不斷叫喚, 在精神散渙的情況之下, 做了這個不知所謂的七穀 + 义燒做涵的包, 出爐後忍不住吃了一大口, 一邊吃, 一邊不停傻笑, 你們猜猜我為什麼在傻笑....答案明天揭盅!!

答案就係.....原來D七穀粉過咗期嫁, 人地寫住05年12月到期, 我竟然會睇錯, 以為係06年至到期, 所以當我食第一啖時, 就食到個包有陣""味, 仲唔即刻"口累"番出嚟, 淨係識得响度喪笑, 你地話我係唔係病到short咗呀?  

18 Comments:

At 9:41 pm, Anonymous Anonymous said...

嘩, 你係唔係燒壞腦呀, "貢"都得?

 
At 10:55 pm, Anonymous Anonymous said...

可能係你還沒將d义燒切開,一舊舊就拿來包餡.

 
At 9:44 am, Anonymous Anonymous said...

你可能係患咗 "包餅病" 一病發就 "癮" 起整包整餅。

唉~ 下次"癮" 起時通知我,我會拉大隊來清咗d包餅,等你快d好架啦~

你朋友我地算唔話得啦~ 唔駛唔好意思既~

嘩~ 卡卡卡~

 
At 11:38 am, Anonymous Anonymous said...

因為有意想不到的好味, 還是覺得自己有點兒傻乎乎的將义燒放入包內, 所以傻笑起來

藍藍

 
At 12:16 pm, Anonymous Anonymous said...

多謝你黎我blog參觀呀, 等我都把你連結先^^, 緊係你既包包太好味, 所以0係度傻笑呢~

 
At 12:18 pm, Blogger Shirleyyau said...

布冧仔
你傻笑唔通你真係傻咗? hahahahaaaa講笑咋...係咪因為好滿意自己嘅新創作呢?

 
At 2:10 pm, Anonymous Anonymous said...

Vanlily 9/12個 cake course 我已經報咗名 la~ 你同冧冧報咗未?

 
At 3:56 pm, Blogger 布冧仔 said...

嘩, 你地個個都有好豐富嘅想像力, 其實我係傻嫁, 你地唔駛理我講乜嫁, 哈哈!!

 
At 11:10 pm, Anonymous Anonymous said...

好彩,你今天看來都冇咩事,係msn 同我講個d野都算正常,休息吓 ~~~

 
At 10:09 am, Blogger Shirleyyau said...

布冧仔

好野喎...過咗差唔多成年你都可以放入口,你真係傻得好可愛啊!

係呢...你食咗有無事呀?有無唔舒服呀?有乜事記得第一時間叫你老公帶你去睇醫生呀...^_^

Shirley

 
At 10:12 am, Blogger 布冧仔 said...

shirley, 講起我老公佢仲好笑, 佢都食咗成舊, 食完都仲唔知個包係過咗期, 佢仲傻過我! hehe!

 
At 11:18 am, Blogger Shirleyyau said...

咁就證明你同你老公真係天生一對囉...都係咁傻呀...^_^

 
At 12:29 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔

你老公知道後, 是不是跟你一樣傻笑呢! 很傻而溫馨的情竟

藍藍

 
At 12:36 pm, Blogger 布冧仔 said...

藍藍, 其實本來我唔傻嫁, 係比我老公傳染比我先傻埋一份咋, hehe!

p.s.多謝你嘅到訪, 有空請常來!!

 
At 1:52 pm, Anonymous Anonymous said...

hehe,o甘都得?!
aiya,好彩你們沒有肚仔痛..

 
At 3:42 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔

感冒好了沒有?

藍藍

 
At 1:48 pm, Blogger 布冧仔 said...

藍藍, 我好番晒啦, 多謝你咁關心我, 天氣轉涼, 你也要多加一件衣服呀!

 
At 3:25 am, Anonymous Anonymous said...

又一次證明姐夫講O既「疏忽, 大意, 唔小心, 唔謹慎」係無錯O架!
妳形容o個句「出爐後忍不住吃了一大口, 一邊吃, 一邊不停傻笑」好存神呀!
其實就即係好似妳平時笑o個個樣咁之o麻。Haha~~~~~~

 

Post a Comment

<< Home