Plum's Baking Studio

Saturday, December 02, 2006

Happy Birthday to 99
















今天一家人同奶奶慶祝生日, 本打算整壽包, 卻因為沒有預備適合的材料, 而最終改回整蛋糕, 這蛋糕表面上看來像是一般的忌廉蛋糕, 但實際上是一個椰香mousse cake, 蛋糕底則做了兩種不同口味, 一層是鬆軟的海綿蛋糕, 而另一層則是煙靭的朱古力棒子薄脆蛋糕, 兩種不同口味的蛋糕加上椰香mousse的清新, 想不到竟是如此合拍, 就這次經驗給我知道, 有時亂打亂撞也許會有意想不到的驚喜

19 Comments:

At 11:51 pm, Blogger 八掛妹 said...

咁Q ge, 我又係呢日賀我奶奶生日喎!不過我吾係整cake, 係整壽包呢!

 
At 12:09 am, Blogger 布冧仔 said...

其實我都諗住整壽包嫁, 不過無買水仙牌麵粉, 所以求其整咗個超行貨嘅蛋糕送比佢囉!

 
At 12:44 am, Anonymous Anonymous said...

咁都行貨, 好鬼靚呀! 尤其是d cream唧得好靚喎~

 
At 12:52 am, Blogger 布冧仔 said...

肥妹仔, 咁夜仲唔瞓? D cream唧得唔係好靚嫁咋, 只不過係部相機影得唔係太清楚至有錯覺姐, 你d蛋糕裝飾就真係靚啦, 幾時過番兩招嚟呀?

 
At 9:11 am, Anonymous Anonymous said...

靚唔靚只是表面野姐

你咁有 Heart 奶奶一定開心啦~ 連帶你的蝦子餅都開心呀~

 
At 10:09 am, Anonymous Anonymous said...

我想問你個生日快樂牌係唔係自己整? 因為我買了近照的膠模, 但唔知點整到的字白色呢? 是整完古古力後加嗎?

 
At 10:30 am, Blogger Shirleyyau said...

你個"超行貨"蛋糕"行"得黎咁靚,今次你奶奶一定好開心啦,真羡慕你同八八一樣都同奶奶可以建立好好嘅關係。

 
At 10:32 am, Blogger 布冧仔 said...

小堡主,係呀,你講得一D都無錯呀,我蝦子餅係一個超級孝順仔,我整唔整蛋糕比佢就無所謂,但係佢就好想我整比佢媽咪,佢仲開心過我奶奶呀!!

肥妹仔,個朱古力牌D白色部份我係先用白朱古力唧咗先,等佢乾咗之後再倒朱古力落去咁就得啦,個模幾好用嫁,Try Try啦!!

 
At 10:36 am, Blogger 布冧仔 said...

Shirley仔,其實你唔駛羨慕我呀,我諗你同奶奶D感情都應該好好嫁,可能你地仲friend呢!!

 
At 11:58 am, Anonymous Anonymous said...

睇住你形容個蛋糕既餡, 好吸引~唧cream又唧得好靚喎

 
At 12:08 pm, Blogger 布冧仔 said...

泡泡茶,其實我都係七湊八拼嫁咋,烏龍之作:P

 
At 2:06 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔

個蛋糕好靘呀! d士多啤梨好紅好新鮮! 咁吸引, 奶奶見到一家嘩一聲啦, 肯家會話比壽包好吃!

藍藍

 
At 3:27 pm, Anonymous Anonymous said...

你個蛋糕整很好靚。
你婆婆見到係咪好開心呢!

 
At 5:20 pm, Blogger 布冧仔 said...

藍藍, 其實d士多啤梨得個樣嫁咋, 都幾酸吓, 不過貪佢粒粒大細差唔多而且價錢又超平, 10蚊雞有3大盒(約有20粒一盒), 買嚟做裝飾就最啱!

Mabel, 係呀, 成家人都好開心, 係呢, 你係雙魚定係山羊呀?

 
At 3:25 pm, Blogger Shirleyyau said...

布冧,我都想同奶奶關係好d,咁大家(包括我老公)都會開心好多,不過我估以後都好難可以關係好轉...

 
At 3:44 pm, Anonymous Anonymous said...

cream唧得好靚呀!!!

 
At 2:12 am, Anonymous Anonymous said...

Such pretty strawberries, are they still in season in HK? Here, it's now expensive and not too nice.

With my little baking skills, I always follow recipes from A to Z, so there's really no creativity! I hope that one day, I'll be able to try out things of my own and make good cakes, just like you!

 
At 11:53 am, Anonymous Anonymous said...

布冧仔

蛙蛙會幫我地買火槍, 一樣是70元, 所以不使幫我地再問價了, 多保重, 喉嚨痛, 要多飲水, 多吃有vitamin c的水果可能會有幫助! 覆一覆我, 如果妳收到這message

藍藍

 
At 12:38 pm, Anonymous Anonymous said...

有你呢個個乖既新抱仔,奶奶就算食乜都咁開心架啦!

 

Post a Comment

<< Home