Plum's Baking Studio

Saturday, December 09, 2006

Peanut Butter Dome with Cream Brulee
















上個月已預早約定小堡主同埋Vanlily一齊學這款圓dum dum cake, 想學嘅原因係因為未食過用peanut butter做嘅蛋糕, 唔知會係咩野味, 加上裡面仲有燉蛋添, 所以咪引到我去學囉, 今堂輝sir心情唔錯, 加上我地全班學生都唔係初學者, 所以佢全堂都無發脾四兼有問別答, 咁就乖啦!! 上堂時咁啱見到藍藍同埋maymok都係同一班, 好開心呀, 除此之外仲有一個神秘blog友都係同一班, 佢係邊個? 佢咪mabel囉, 我地真係有緣啦, 早知咁多人都去學就一早包班啦! 講番個餅先, 其實味道嚟講都好好味, 不過個人則認為甜咗d, 而且d花生醬嘅味道太搶, 令到中間嘅cream brulee無晒蛋味, 不過好彩個口感都仲好滑, 如果可以食前雪凍少少會更好!

20 Comments:

At 12:11 am, Blogger 八掛妹 said...

你地就好啦!原本我都想去ga, 可惜我吾得呀!

聽小堡主講雪後個cake面瓦晒色ga

 
At 12:36 am, Anonymous Anonymous said...

Snif snif. So jealous of you guys going to baking class all together. I wish I could join! It must be so much fun.

 
At 10:54 am, Anonymous Anonymous said...

呢個蛋糕好正呀, 最衰我冇時間去學啦, 原來仲遇到咁多人添, 我都好鐘意一D裡面有燉蛋既蛋糕架, 你個淋面做得好正呀, 呢款蛋糕真係好吸引~攪到我都心郁郁添

 
At 11:41 am, Blogger 布冧仔 said...

八八, 係呀, 個蛋糕凍到"啞"咗呀, 好慘呀!

monique, U can join us anytime if u
can come back Hong Kong, so u should think about it seriously:P

泡泡茶, 你呢輪好忙呀? 幾時約埋一齊去學呀?

 
At 4:49 pm, Anonymous Anonymous said...

嗯...因為最近屋企有d事, 不過都可以既, 你有邊款想學呢?

 
At 9:18 pm, Anonymous Anonymous said...

我覺得雪凍d會好食好多。

 
At 12:12 am, Anonymous Anonymous said...

I really want to do that next time I'm in HK! I should make a trip there next year (2007), if all goes as planned. Once things are decided, I'll put on a post and see if we can gather a class, it would be so much fun! (dreaming, dreaming, dreaming!!! at 11:11AM)

 
At 12:13 pm, Anonymous Anonymous said...

嘩,好靚呀!! x'mas做這個真的好有氣氛!

 
At 4:49 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔,
你當然要做下 report 啦~ 我地等住睇架~
你幾時出發,又幾時返來啊?

 
At 5:38 pm, Blogger 布冧仔 said...

泡泡茶, 屋企無咩事呀嗎? 如果真係唔得唔緊要喎, 實有機會喎, 如果真係可以一齊學都要等我去完旅行返嚟先可以計劃, 等我呀!

mabel, 係呀, 係呀, 極之認同呀! 下次一齊包班預埋你嫁啦!

monique, are u really come back Hong Kong next year? I hope we can
have a great gathering, see u soon!

Vanlily & 小堡主, 係呀, 好大壓力呀, 驚住到時掛住玩唔記得影相同埋唔記得晒所有野呀, 如果唔係就變咗"迷失北海道記憶之旅嫁啦! 我聽日出發20號返嚟, 記得唔好成日掛住我呀, 間唔中掛住都ok嘅:p

jenz, 係呢, 你會整d咩野嚟應吓節呀?

 
At 1:01 am, Anonymous Anonymous said...

Have a nice trip and enjoy! Hokkaido must be beautiful this time of the year, with the snow! Can't wait to see your pictures and read your journal entries!

 
At 2:53 am, Anonymous Anonymous said...

你個C man Yuen 襯我唔係HK整個咁正既 cake , 又唔比我食!唔制!!!你返來好快D 整個 chocolate dome cake 比我!!!

 
At 4:49 pm, Anonymous Anonymous said...

布冧仔,

跟輝sir做的蛋糕好靚呀^_^

祝 聖誕快樂

 
At 11:00 pm, Anonymous Anonymous said...

返到黎未呀? 玩得開唔開心? 預祝你聖誕快樂!

 
At 12:29 pm, Anonymous Anonymous said...

Welcome back!!

 
At 1:09 am, Anonymous Anonymous said...

Merry Christmas & Happy New Year!!

 
At 9:39 pm, Anonymous Anonymous said...

plum

聖誕快樂!!

藍藍

 
At 12:28 pm, Anonymous Anonymous said...

心急想看你旅行的details呀~
5d update^^

merry x'mas!!~

 
At 1:30 pm, Blogger 布冧仔 said...

係呀各位朋友, 我返咗嚟啦, Merry X'mas, 唔好意思呀, 我啱啱禽晚先返嚟香港, 我會盡快呢兩日整理好d資料post上嚟嫁啦, 請勿切留意!

 
At 3:51 pm, Anonymous Anonymous said...

教我整,唔該你~~~~~~!!!!!

 

Post a Comment

<< Home